O zână și o eugenie pentru copiii din Pirită

Bună prietene! Nu am vorbit de mult..
Mi-a fost așa de dor să mă exprim în scris încât nu știu cu ce să încep..
 Ah da, de aproximativ o lună a început mini școala de vară în Pirita. Am fost în fiecare săptămână cu prietena mea Alexandra. Copiii? Ei.. la fel de frumoși, drăgăstoși, dornici de atenție și de învățare.
 Ar fi nevoie de mai mulți voluntari și de niște finanțări. Sună ciudat când o spui așa direct însă lăsăm rușinea deoparte atunci când ne gândim la binele oamenilor de lângă noi. Ne-am dori ca atunci când mergem la ei să le putem duce o eugenie, o ciocolata poate, un suculeț, sunt sigură că ar fi cei mai fericiți. Din păcate, noi nu avem acești bănuți pentru că din VOLUNTARIAT nu faci bani, e munca benevolă.
Aceștia sunt o parte din copilașii de pe Pirita! Dar probabil îi cunoașteți de la Claudia Costea, care pentru ei e zâna lor cea bună. Asta am aflat de la ei, mereu o vorbesc de bine și o vor în preajmă. Datorită muncii ei, acum au un loc unde să își facă temele, un loc dotat cu căldură și electricitate, ceea ce în viața de zi cu zi le lipsește cu desăvârșire.
 M-am săturat să aud că, copiii de etnie rromă nu vor să învețe, nu vor să își depășească condiția, păi cum vine asta?? Când eu am clar dovada contrarie? În cazul acesta ce facem?

Eu propun așa:  Să ne strângem cel puțin câte 5 voluntari în fiecare zi sa mergem la teme, ce ziceți? Da mi-ar plăcea să vină și oameni care spun ca acești copilași nu vor să învețe și să își depășească condiția.. Deal?      

                   Cât despre finantări, dacă sunteți drăguți, puteți să intrați în contact direct cu Claudia Costea sau cu Asociația Young Roma Maramureș. Va pun link-ul lor aici, sunt niște oameni tare faini, haideți să fim faini toți, să empatizăm și să-i ajutăm!
                                                                  https://www.facebook.com/YoungRomaMaramures/   
                                                                        https://www.facebook.com/claudiacostea40             

Comentarii

Postări populare