Cine sunt eu?

Cine sunt eu? 

 
 Buna tututor! Doamne ce emotii ma cuprind.. Eu sunt Ribana, o tanara baimareanca de 20 de ani, cu aspiratii si vise mari, unul dintre acestea tocmai devenind realitate!

💗 Iubesc voluntariatul, fac asta de 6-7 ani, nici nu mai stiu sigur, dar nici nu conteaza de cat timp ci de ce? De ce fac voluntariat? Pentru a ma ajuta pe mine si pe ceilalti din jurul meu, pentru dezvoltare, pentru a face ceva constructiv cu timpul meu.
💬 Sunt o persoana foarte comunicativa si sociabila, dornica de prieteni noi si foarte open-minded.
 Sunt mereu in cautare de autodepasire, de aceea, cred cu tarie ca putem face lucruri la care sa nu ne fi gandit niciodata! Nu as fi crezut vreodata ca o sa arda in mine aceasta dorinta de a scrie, nu m-am gandit vreodata ca voi ajunge in punctul de a-mi crea un blog, am stat mult pe ganduri pana sa apara "Dincolo de aparente".
 Nu ma astept sa prinda la lume, nu ma astept sa fie placut dar sper sa starneasca curiozitati! Dincolo de aparente este blogul ce (sper ca) va arata o alta fata a multor cetateni din oras sau din afara orasului, a cetatenilor din umbra, a oamenilor simpli, iubitori. 
  
          Cam atat deocamdata, prima poveste va aparea in acest week-end, sper sa va placa dar pana atunci nu uitati sa iubiti si sa empatizati!

Comentarii

  1. Felicitari si mor de curiozitate care va fi prima poveste ��

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww.My super friend! ��

    RăspundețiȘtergere
  3. All the best wishes and good luck, Ribana :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMFG e un bloog romanesc my friends Incercati sa vb pe romaneste sau macar contactati google translate PLS

      Ștergere
    2. Cine mi-a scris in engleza, e un prieten din Danemarca! Asa ca te rog fi respectuos/respectuoasa!

      Ștergere
  4. Inca asteptam povestea Sper doar sa nu fie pe duminica seara :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări, Ribana! E un frumos și nobil proiect. Fie ca rezultatele să fie pe măsura așteptărilor tale. Aștept cu nerăbdare să te citesc. Felicitări pentru articolul despre Simion, e un om deosebit, exemplul lui sunt convins că va inspira și alte persoane.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare