Am descoperit

Am descoperit că oamenilor nu le place să citească despre chestii triste. Am descoperit, că ne hrănim din binele sau răul celui din jur. Oare cum poate un om trist să scrie despre lucruri frumoase? Eh cred că, văzând și partea plină a paharului. Îmi e foarte greu, dar am realizat că singura soluție pentru a fi bine e să mă detașez de gândurile negative și de oamenii care nu îmi crează comfort sufletesc! 
Am descoperit, că indiferent cât timp vei petrece alături de un om, și indiferent cât sentiment ai pune, odată ce apare un om "mai bun și mai frumos " te va înlocui fără nici o problemă.
Am descoperit că, suntem mai vulnerabili decât mi-aș fi putut imagina.
Am descoperit că indiferent cât de mult ai plăcea sau ai iubii un om, dacă sentimentul nu e reciproc, doare al naibii de tare.
Am descoperit că, chiar dacă ai produs în timp schimbări majore la propria persoană, oamenii tot cum vor ei te vor percepe.
Am descoperit că atunci când nici măcar muzica nu te mai vindecă, ești pe cale să te afunzi în tristețe și nu e de bine.
Am descoperit că atunci când nu te mai simți capabil să-ți pui zâmbetul pe buze, apelezi la oameni capabili să facă asta.
Am descoperit că se poate să fii înconjurat de oameni care să fie mai mult decât de ajuns.
Am descoperit că plânsul te eliberează, doare dar te ajută.
Am descoperit că indiferența și refuzul dor cel mai tare dar și că sunt un pas înainte.
Am descoperit că, din păcate fericirea poartă un nume, dar de asemenea și suferința.
Am descoperit că oricât ai lupta contra vântului, e degeaba și că trebuie să aștepți cerul senin.
Am descoperit prieteni, acolo unde uneori erau doar cunoștințe, sprijin chiar și de la depărtare.
Am descoperit că blogul ăsta îmi e cel mai bun prieten, pot să-i spun ce vreau și când vreau că nu mă judecă.
Am descoperit că suntem îmbibați de idei, uneori nu prea benefice.
Am descoperit că până și unui nefumător, o țigară poate să îi facă puțin bine.
Am descoperit că nu-i ok să conduci când ești supărat pentru că începi să conduci instinctiv doar.
Am descoperit că pozele și amintirile frumoase, devin doar amintiri.
Am descoperit că uneori chiar nu ai la cine să apelezi ca să îți liniștească apele, asta înseamna că din păcate suntem dependendenți de oameni, ceea ce nu e tare benefic, și am descoperit că uneori pentru a-ți reconstrui încrederea în tine ai nevoie doar de tine.
Deocamdată cam atât am descoperit 😊😍

Comentarii

Postări populare