Vâlve despre LGTBQ

E un subiect delicat, dar nespus de interesant, de ce spun asta? Eh așteaptă și ai sa vezi :-)
  Mare vâlvă pe internet, cum că, se vor legaliza căsătoriile GAY.. Așa și? Mi se pare o chestie absolut normală!! No acum e acum, sunt păreri împărțite, deoarece într-un articol recent citit am observat că doar 26% din români sunt de acord cu căsătoriile gay, ceea ce mie personal mi se pare destul de puțin. Cine suntem noi, să ne amestecăm în viața altora? Sunt de acord că, Dumnezeu a creat femeia și bărbatul pentru a procrea,  dar lumea evoluează,  "societatea" impune să avem doar familii tradiționale.
 http://www.voicesofyouth.org
Ce mă deranjează? Mă deranjează că, încă ne uităm în ograda altuia.. Cine suntem noi să ne împotrivim iubirii? DA, IUBIRE! Fiecare are dreptul la iubire, la a alege pe cine și cum să iubească! Să ne iubim aproapele nu? Atunci hai să îl iubim indiferent de orientările lui sexuale!

Orientarea sexuală, nu-i o boală! Din păcate în România, în continuare comunitatea LGTBQ este supusă discriminării și stereotipurilor extrem de greșite, eu sunt super indignată, pentru că încă nu suntem destui de open-minded.



Hai să fim mai deschiși nu vrei? 

De-a lungul timpului, această comunitate a fost mai mult decât asuprită, de la pedeapsa cu închisoarea, până la moarte! Urăsc discriminarea de orice gen, și am văzut N comentarii cum că, așa ar trebui să se întâmple și în prezent, ceea ce e mai mult decât odios. 

"În momentul de față, în România, cuplurile gay nu se pot căsători, nici adopta copii pentru că nu sunt recunoscuți legal ca o familie.De asemenea, legislația românească interzice recunoașterea căsătoriilor între persoane de același sex sau a uniunilor civile încheiate legal în străinătate. România este, astfel, printre ultimele țări din UE care nu recunosc nicio formă de uniune civilă între persoane de același sex. Cu toate acestea, după o decizie a Curții de Justiție a Uniunii Europene din 5 iunie 2018, România nu poade împiedica libertatea de ședere a soților de același sex pe teritoriul său."( Sursă Wikipedia)
 Așa că după această informație eu zic să nu vă mai agitați, nu se căsătoresc, dar măcar au dreptul să locuiască împreună în țara lor. 

O chestie super amuzantă pe care am auzit-o, într-o discuție e că, unii se tem ca nu cumva copiii lor să se "transforme" în gay... No serios?! Cum naiba să gândești așa? Oamenii aceștia așa simt, e atracție fizică și sentimentală, dacă petreci timp alaturi de ei, îi atingi, le vorbești nu te contaminezi :)) Sunt oameni ca noi toți, trăiesc, iubesc, muncesc, studiază,vorbesc, cântă. Chestii absolut normale, ceea ce îi diferențiază sunt strict momentele intime.

Pe final, vă urez o liberă gândire, fiecare crede și simte fix ce vrea!




Comentarii

Postări populare