Știi sentimentul ăla în care exiști dar nu ești?

Am primit mesaje legate de faptul că postările mele în ultima vreme sunt inexistente, și dacă cumva am renunțat la a scrie.. Nu nu am renunțat, nici nu îmi propun asta însă scriu atunci când simt că pot transmite ceva și atunci când întradevăr am puțină inspirație.
  E greu, e greu.. E nașpa sentimentul ăla, în care te simți absolut inutil, vorba aia încă unu pe pământ și cam atât, e groznic, o dată cu sentimentul ăsta vin și niște gânduri tâmpite..pe care clar nu o sa le dau roade, dar m-aș ascunde undeva, aș fugi departe de tot și toate, păcat că am anumite responsabilități, altfel aș fi cine știe în ce colț de lume. Nu știu daca e doar o perioada nașpa din viața mea, dar știu ca trebuie să mă ridic din pat, să ies afară pe ușă, să-mi pun zâmbetul pe buze și să mă prefac că totul e perfect, nu? Altfel oamenii se pot folosii de stările tale, te judecă și oricum nu-i pasă nimănui de cum ești tu.. Important e ca, alții să fie bine nu? Uneori ne pasă mult mai mult de ceilalți,  și celorlalți mult prea puțin de noi. Trăim într-o grabă acută, într-un miserupism anost, niște fantome colorate, asta e strict părerea mea!
It' s a MUST să fi pe placul tuturor și totuși să nu te placă nimeni, să faci totul perfect și totuși să nu fie.
Realism, ce naiba-i ăla când suntem niște prefăcuți?
Mi-am promis că aici nu o să scriu urât, vorbe urâte, pentru că, ce o să zică lumea despre Șincaistă.. Dar mi se pare corect să scriu exact așa cum simt, pana la urmă de aia e blogul meu nu? Să scriu despre ce vreau și cum vreau.. Măcar atât să fac după cum îmi dictează inima.
Știi sentimentul ăla în care exiști dar nu ești? Mmm mai dificilă puțin chestia asta, cam așa mă simt acum, trece clar, nu vreau sfaturi, nu vreau mesaje, dar am simțit nevoia să mă descarc puțin, după cum ziceam oricum nu-i pasă nimanui.
Simțiți-vă liberi să dați frâu acelor persoane adevărate din voi, doborâți peretele ăla fals ..

Închei, e cam scurt, dar după cum spuneam, trebuie să ies din casă, să-mi pun zâmbetul fals și să merg la servici.
O zi faina si însorită!

De acum o să încerc să scriu de bine..

Comentarii

Postări populare