El și lumea lui

           De multe ori mă întreb ce se întâmplă în lumea ta.. oare chiar așa frumoasă să fie?
E soare, e plăcut și am promis că o să scriu despre acest subiect, așa că uite că mă țin de cuvânt (pupici💋)
Dragul meu, adeseori pierdut în lumea ta, tare mult mi-ar plăcea să pătrund unori în această lume, de altfel ți-am și zis asta.. Mă uit uneori la tine, și văd un bărbat atât de minunat.. Uite că deja mă îmbujorez 😏.
Fiecare avem o lume a noastră, ținută ascunsă într-un colț de suflet, sau într-un colț de lume pentru unii. Un loc preferat, un loc în care ne simțim în siguranță, un loc în care ne simțim apreciați. Încă nu te cunosc așa de bine deși ne știm de câțiva ani, dar sunt aproximativ sigură că ceea ce te face să te refugiezi așa în lumea ta sunt acțiuni ale trecutului. Poate ai iubit nespus și ai fost rănit, poate ai fost mult prea deschis cu persoanele nepotivite, poate ai acordat încredere cui nu trebuia. Sunt mulți de poate, sigur nu am zis destui, dar nu am cum să mă pronunț în lipsa informației sigure. Știu sigur că dacă îti dorești cu adevărat poți să fi curajos, cuceritor și atent, dar cum spuneam numai dacă îti dorești. Mă atrage misteriozitatea asta a ta, faci oamenii sa își dorească să te cunoască cu adevărat, uneori am impresia că faci intenționat asta, uneori e de bine, alteori atât de enervant.
   Stau uneori și te privesc în ochi, e de ajuns ca să mă pierd și să nu îmi doresc altceva înafară de asta, pentru că ei vorbesc pentru tine, nu cred că ți s-a mai zis asta vreodată.. nu o zic ca să te copleșesc sau ceva, ci pentru că e nespus de frumos.

Sursa google images

  Am scris acest blog atât pentru "masculii feroce" cărora le e rușine să își arate și partea mai sensibilă, romantică, drăguță, cât și pentru acei bărbați care sunt uneori mai sensibili decât ne-am putea imagina.
 Doamnelor, și ei suferă.. Sunt conștientă de asta, dar foarte mulți nu arată asta și pe urmă ne întrebăm de ce sunt așa pierduți în lumea lor, de ce se refugiază și de ce sunt așa greu de cucerit .. Eu zic că acesta este motivul, comportamentul nostru de cele mai multe ori ...
      Așa ca dragul meu, un micuț sfat de la draga ta prietenă.. Nu toate greșim la fel, nu toate te vom face să suferi. Ieși câteodată din lumea ta frumoasă 
     Pupici cu sclipici😂😘😘😘

PS: Dă play la melodia asta: 
https://www.youtube.com/watch?v=XnQLLnl-n0c

Comentarii

  1. Super frumos in sfarsit mai ascult am si de cei cu mai multa experienta
    Sper din tot sufletul ca acel bărbat feroce sa te merite pentru cea ce esti sa te respecte si sa fii fericita
    Inca odată felicitări din partea mea si a tuturor admiratori lor tai
    Ps-Nu te lasa lupta pt tot si pentru toate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult, dar aceasta postare nu este despre "masculul feroce" ci dimpotriva :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare