Ce vor copiii?

Nu sunt parinte, nu dau sfaturi pentru parinti, imi doresc copii, dar toate la momentul oportun!
Oare v-ati intrebat vreodata ce vor copiii? Eu sunt inconjurata zilnic de copii deoarece am bucuria de a lucra ca si ajutor de educatoare. Ce poate fi mai frumos decat sa fi omul care incepe sa ii formeze?
Ce isi doresc copiii?
Isi doresc sa fie incurajati, sa li se spuna cat sunt de frumosi, sa petrecem timp cu ei, sa le spunem cat de mult ii iubim, vor pupici si povesti de noapte buna si sa le fie ascultate visele. Jucariile nu rezolva tot, bona nu e un inlocuitor.
Din pacate un suflet frumos, un ingeras a plecat dintre noi, stiti povestea, eu nu sunt capabila emotional sa mai scriu si aici despre asta. Ma doare mult prea tare si o sa ma doara mult timp de acum inainte... Daca esti om si ai sentimente, sunt 0 sanse sa nu simti durere..
Draga om, tu cel ce imi citesti acum blogul, am o rugaminte sa iti adresez! Arunca o privire spre comoara de langa tine, fie ca e sange din sangele tau fie ca nu.. Si intreaba-l: "Ce iti doresti azi de la mine?"
Sunt sigura ca pupicii si imbratisarile vor fi cele mai solicitate!
Stiu ca ii invatam sa nu vorbeasca si sa nu mearga nicaieri cu vreun strain, copilasii mei de la gradinita stiu asta, sper sa le aduceti aminte comorilor voastre acest lucru!
Va salut cu respect si un sfat de final:  Priviti copiii in ochi! Atata iubire si sinceritate nu o sa mai vedeti niciodata altundeva!
Inspiratie: Gasca Zurli- Cantec pentru Maya (https://youtu.be/a8Dwoz9Rib8)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare