Lack of inspiration-Afectiunea

Sursa: google
A trecut așa de mult timp de când nu am mai scris nimic...îmi pare așa rău, însă din păcate chiar nu îmi găsesc inspirația.. Am auzit că tuturor marilor artiști și scriitori li s-au întâmplat sau li se întâmplă asta 😂
  Se întâmplă mult prea multe rele, văd mult prea mult rău, și eu chiar îmi doresc să scriu de bine, să arăt lumii de bine, pentru că de rău oricine poate scrie, e târziu și nu fac decât să mă gândesc la ce aș putea să schimb, la ce aș putea să fac să fie doar bine. Evident că nu pot singură, evident că nu pot aduce viața la capitolul roz, dar chiar îmi doresc să înclin balanța spre egal. Ne tratăm mult prea diferit, unii dintre noi parcă nu sunt oameni, o fi apărut ceva specie de habar n-am ce care să fie mai presus decât omul? Mmm.. posibil la ce atitudine au alții..
Nu scriu pentru a mă plânge de ceva dar e greu să tot aduni și să ții doar pentru tine,nu? Uneori e mai bine să spui ce simți, deși e cam dificil, nu? Ne place să ne luam armura de oameni serioși, să punem bariere și pe urmă să ne plângem că nu primim afecțiune, deși cerșim asta, dar nu suntem destul de curajoși să ne dăm voie să simțim. Azi am purtat o discuție tare interesantă cu un prieten, legată de capitolul afecțiune, acesta spunea așa : " Nu e normal să te atașezi și să simți afecțiune, periodic, pentru o altă persoană, furi energie, nu e corect." (probabil nu am reprodus cuvintele total asemănător, scuze V),  dar ideea e ca simt puțin adevăr în ceea ce zice, dar pe de altă parte, dupa cum îi spuneam și lui, cine suntem noi să spunem ce este corect și ce nu? Sunt de părere ca putem să fim atașați de cineva o anumită perioadă și după să treacă acest sentiment și să simți asta pentru o altă persoană, fără a fi înteles greșit, nu mă refer neapărat la o persoană de sex opus. Cine suntem noi să judecăm?
   Atâta timp cât sentimentele sunt pozitive, eu zic să dăm frâu liber acestora! Furăm energie zilnic, furăm zâmbete, furăm priviri, furăm atenție, furăm săruturi, furăm timp... nu-i greșit nimic în asta atâta timp cât nu afectează în mod negativ. Suntem oameni, e normal să simțim, iubește ești liber!
   Nu-i greșit să te atașezi de oamenii frumoși( draga mea E , sper că te-ai regăsit), am scris asta pentru o prietenă dragă, căreia azi i s-a zis că e greșit ce simte, că e greșit cum își manifestă afecțiunea, da oare nu e greșit cum interpretăm noi? De ce nu ne luăm un scaun, să ne așezăm și să ascultăm ce simte omul din fața noastră? Pentru că de multe ori nu ne interesează decât de propria persoană, egoism? DA!
  Vreau să știi că ești specială, și că nimeni nu îți poate interzice să iubești! Ești un om frumos, draga mea E, care nu a putut primi si înapoia iubirea la momentul potrivit, dar sunt sigură că ascunzi atâta afecțiune și iubire incât dacă ne-ai da și nouă am înclina balanța spre egal!

             Și uite că fără să vreau am mai scris despre un om frumos, poate la momentul potrivit o să o cunoașteți și pe E.

                        Fiți buni și iubiți, că nu e greșit!!

Comentarii

  1. Frumos, foarte frumos Chiar ma intrebam cand va veni si urmatoarea poveste Bravo felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Ești persoana care a putut înțelege acest sentiment,când probabil aveam așteptări de la altcineva.Multumesc,ma înclin!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pentru aceasta sansa! Stiu cine esti si sa stii ca te pretuiesc! <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare